Ossenweide 64B 1689MT Zwaag
+31 6 53706835
rene@marelles.nl

Klantgerichtheid

Interim-Manager verandermanagement op operationeel, commercieel, strategisch, HR en directie niveau.

Gedrags- en cultuurverandering

Helder Inzicht zorg voor een klantgerichte cultuurverandering. We analyseren specifieke gedragspatronen met uw medewerkers en doorbreken deze. Zo komen wij tot concrete gedragsveranderingen en zorgen dat dit ook gebeurt. Wij helpen organisaties waardevolle veranderingen door te voeren die klanten opmerken. Onze aanpak is om medewerkers en de cultuur meer klantgericht te maken.


Dat doen we bijvoorbeeld met:
▶︎ verandering van communicatie tussen medewerkers en relaties
▶︎ verbeteren interne samenwerking (afdelingen en medewerkers)
▶︎ begeleiden en coachen van management (aansturing)

Klantgerichtheid structureel verhogen

Klantgerichtheid structureel verhogen is actueel binnen organisaties. Het wordt steeds belangrijker om pro-actiever, effectiever, efficiënter en doelgerichter met relaties om te gaan. Maar hoe borg je dit in je organisatie?
Helder Inzicht richt zich op de organisatorische kant van klantgerichtheid. Onze ervaring is dat klantgerichtheid pas structureel omhooggaat, als klantgerichtheid op meerdere manieren in je organisatie wordt verankerd. Helder Inzicht combineert het verhogen van klantgerichtheid met essentiële aspecten van Customer Relationship Management (CRM) en gedragsverandering. Deze combinatie levert in korte tijd concrete resultaten op die een blijvend effect hebben op de versterking van klantgerichtheid.

Klantgerichtheid:
Iedereen wil het, maar hoe?

Klantgerichtheid: iedereen wil het, maar hoe zorg je voor waardevolle verbeteringen? Klantgerichtheid blijft te vaak mistig en ongrijpbaar. Management, sales en marketing hebben verschillende belangen. Wat is klantgerichter voor de klanten van uw organisatie? En hoe draagt klantgerichtheid bij aan de omzetdoelstellingen?
Helder Inzicht maakt klantgerichtheid voor uw organisatie concreet. Wij werken interventies uit, die de klant weer centraal stelt in belangrijke werkprocessen. Interventies die medewerkers beter laat samenwerken, zodat uw klanten en prospects dit direct merken. Zodat u uiteindelijk uw doelen makkelijker bereikt.

Flexibiliteit en snelheid QuickScan

Een veranderaanpak is afhankelijk van de context en verschilt daarom per organisatie. Samen met u werken we aan de best passende aanpak.
Heeft u interesse om vrijblijvend te bespreken hoe wij u kunnen helpen bij uw veranderingen en veranderstrategie? Neem dan contact op met één van onze adviseurs. We helpen u graag.
Onze mensen brengen zowel de flexibiliteit en snelheid alsmede de ervaring en expertise om precies dat klaar te spelen: scherp en fris naar een probleem kijken, de mens meenemen in het proces en resultaat, en niet verzanden in zaken die afdoen aan het behalen van ons doel (maar wél met gepaste voorzichtigheid durven zoeken naar de vraag achter de vraag). Samen met onze klanten werken we aan een duurzame oplossing die past bij hun organisatie.


Laat een QUICKSCAN uitvoeren;
Een scan op proces en verbetercultuur, een analyse met pragmatische (project)voorstellen;
▶︎ Realiseren van een continue verbetercultuur
▶︎ Flexibilisering operatie
▶︎ Reductie van operationele kosten
▶︎ Verlagen doorlooptijd
▶︎ Verhogen kwaliteit output
▶︎ Verbeteren forecast capaciteiten